Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

Wednesday, June 27, 2012

PICC.. Here, we come... Weeeeeeeeeeeeeeeeeee =D

Hi, guys and girls outside there.. Holla \/ (0.0) \/

Assalamualaikum.. Jawab ye salam yang aku tujukan tuk korang.. Yup, korang.. Aku tak specific kan untuk lelaki hensem sahaja.. Atau buat gadis kiut.. * Adakah aku sedang memerli blog lain?? Hahaha.. Jahat!! Kalau tak hensem, tak cantik, tak perlulah tambah hati yang tak baik tu.. Semua manusia sama ye disisi Allah.. Tak perlu nak bongkak sangat.. Chill sudah..

2 hari aku tak jejakkan kaki aku di ofis.. Tak tahulah ada elektrik ke tidak (Isnin aritu bergelap).. Atau tetiba ada latihan kebakaran ke.. Yang aku tahu, memang si Aireen tu tak ade.. Hahaha..

Aku gi mana?? Gi PICC menyokong kerajaan dalam menarik ramai lagi company besar yang lain untuk join program SL1M.. Dan tentunya aku terlibat dalam persembahan secara tak langsung.. hik3..

The best word ever untuk semua peserta program SL1M @ TM..  YOU'RE AWESOME!!!

Kenapa?? Sebab kitaorang persembahkan 5-star performance.. YESSSSS!! Sebenarnya, kerjasama yang paling penting dalam menjayakan apa-apa planning sekalipun.. Idea gempak tapi semua nak bawa kepala sendiri.. Tak ada gunanya.. Fullstop!!

With Puan Ann.. HarHarhar.. Tiup kasi tumbang..

Lukisan Cik Balqis.. Aku tak puas hati sebenarnya ni.. 

With my dear friends.. Balqis, Hirfaniza and Atiey..

Again, with Puan Ann.. Hahaha.. Aku yang menumpang kamera beliau..

So, aku kongsikan gambar aku di PICC.. *Untuk tatapan Nana sebenarnya...


Gambar majlis?? Lain kalilah.. Harharhar.. Sakit hati tak??

Papai.. Jumpa kat post lain k.. Dan aku masih kesedihan mengenangkan beg Maybank warna kuning yang diberi secara percuma bersama pen2 yang diberi oleh Ann dan adik aku hilang sama sekali.. Kepada yang mencuri, maaf sebab aku maki hamun ko giler-giler.. Hik3.. Mujur sempat keluarkan henfon...

3 comments:

udacun said...

g sana mmg beshhh.. n karok kat SUPerstaR mmg best.. aku sukee wat sumbang2 nii..hahaa.. sorry la kalau over sumbang eaa... mmg aku xpndai nyanyi.. *ngaku awal2 ..haha

p/s: rugi2 xsnap pic kat alamandaaa

p/s: tahziahh..alolololoo.. sedeynyeeee beg tuu ilang..hukhukhuk..uwaaa...

Unknown said...

Ehhhhh, waktu karok tu mmg terbaikkkkkk!! yg pnting enjoyyyyyy..

tu laaaaaa.. kupendmkn shaja ksedihn ini.. hahaha.. padahal dh trag2 taip kat blog.. hahaha..

udacun said...

cesss cess cesss.. hahahahaa....

memekak aku tauuu laa... kekee.. pndam laa sgt..ehhee

Post a Comment

Pages