Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

Tuesday, September 13, 2011

Ucapan Hari Raya pada 13th September 2011..

Tajuk memang tak bole bla.. Cuma nak korang sedar yang dah separuh bulan Syawal, baru ada kesempatan nak buka blog kami ni haaa.. Alasan aku membiarkan blog ini bersawang lagi buruk menanti lenyap ditelan dek bumi?? Takde.. Serius takde alasan.. Kecuali aku tak tahu masa bila aku nak berblog.. Balik keje, terus tidoooo.. Hik3..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN JUTAAN KATA MAAF BUAT KESALAHAN DAN KESILAPAN AKU YANG DAH MENGGUNUNG NI..

Aku jua adalah insan biasa.. Dan bagi sesiapa yang selalu tak berkenan apa yang aku tulis, hakikatnya, aku memang tak kisah pun kewujudan korang.. Jujur dari hati ni.. Hak3.. Aku ingin bercerita dan berilah sikit peluang buat aku.. Huk3.. Aku memang jenis sempoi.. Jadi, apa yang aku tulis memang itulah yang aku cuba nak sampaikan..

Sebenarnya, terasa hati jugak dengan blogger2 lain.. Tak perlulah nak komen orang sana, nak komen orang sini.. Apa yang pelik kalau perempuan guna perkataan "gua" menggantikan perkataan "aku" dan "saya"?? Secara jujurnya, aku menulis kat blog ni bukan sebab nak tonjolkan diri nak jadi awek sesiapa atau bakal bini sesiapa atau bakal menantu sesiapa.. Jadi, tak perlu kutt kalau aku nak berlembut-lembut dalam berkata-kata.. Serius, ini adalah aku.. Nak kata aku apa sekalipun, aku tak ada nak ambil hati punya.. Cuma nak ketenangan dalam kehidupan.. Hik3..

Dengan ini, saya akhiri entry blog kali ini dengan memberi kemaafan kepada semua yang berkaitan.. marilah kita hidup dengan aman dan damai.. Hik3..

0 comments:

Post a Comment

Pages