Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

Friday, November 18, 2011

beautiful friendship!

homaigod...aku baru shaja nak bersih2 kan sawang blog..cik erin dah clean up dulu lah! huhu...tau je aku merindu beliau dan blog hasil prkahwinan idea kau dan aku nikan...(terharu makkk..hohooo)

as u be gone..i lead my life alone here my dear friend..but always be strong on my own, mcm kau penah selalu pesan..jangan care hal org kalau org xkacau kite,kite wat hal sndri je.. hidup pun aman.. and tu je lah aku wat skarang..huhu,baik tak aku?

last two week memang happening je hidup ku,my bestie erin balik smggu...mulelah stat program gilo kiterg..tau2 dah smpai tangkak..tau2 dah lari ke bekok,mandi air tjun..ahaks,it makes me laugh to remember those time wehh..

what a nice feeling to have someone who knows u well...in and out..mcm2 keje boleh jadik..asal ade je yg usul, jalannnn...xde main hold2 dah..rindu betei nak lepak dengan Aireen Azra lagih. 


dan dgn ini aku rase aku akan apply keje di area Lembah Klang,yakni dekat dgn member baik aku supaya mudah untuk berjimba bila kuar gaji..but the faktab thing is I have to wait lagi setahun! demmmmmm....

konklusi..i love my this friend more than other friends..now i know why its called bestfriend, because she is one of the best among friends i ever had.




2 comments:

Unknown said...

oittttt.. aku ada nampak typing error kat situ!! 29/11/2011 belum lagi berlaku ketika ko menulis entry ini.. hahahahaha.. apa daaaa!! semangat sangat nak abis sem ehhh??

nana s said...

ALlah excited sgt nak post pic..smpai lupa!! ayoooo....

Post a Comment

Pages