Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

Friday, December 23, 2011

You Don't Always Have To Pretend To Be Strong..

Image Detail

Tak tau kenapa air mata ni gugur lagi.. Dah dua hari aku rasa semakin kuat tapi tetiba semangat tu makin jatuh dan hilang.. Tak tau lagi aku nak kemana.. Mengadu kegusaran hati aku.. 

Dah 9 hari sejak aku diberitahu.. 2 hari aku mendiamkan diri.. 2 hari aku hantar mesej bukan-bukan kat semua yang rapat ngan aku.. Tapi, aku langsung tak berani nak beritahu mama dan ayah.. Aissshhh, tak nak dibebani dengan soalan dan persoalan.. Jadi, aku diamkan aje..

Masalahnya, bila aku berdiam diri.. Aku kena tahan kesakitan yang aku rasa selama seminggu ni.. Sakitttt.. Tapi, aku kena belajar senyum.. 

Dah 9 hari, aku masih tahan kesakitan aku.. Masih tersenyum.. Cuma kadang-kadang aku terduduk, tertunduk menutup rasa yang aku sembunyikan.. 

I need someone.. Dan, aku tau siapa yang aku perlukan.. Cuma, aku jauhkan diri dari dia.. Sebab pada aku, aku dah tak ada impian lagi bersama dia.. Need to be alone.. Believe in myself.. In my tears..

Aku tak berani bermimpi.. Lagikan memasang angan.. Sebab aku bimbang, bila aku tersedar.. Aku jatuh dalam lamunanku sendiri.. Yang pasti lebih menyakitkan..

You don't always have to pretend to be strong..

Aku tau.. Aku tak mampu menipu diri sendiri.. 

0 comments:

Post a Comment

Pages