Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

Thursday, July 19, 2012

Happy Ramadhan

salam jumaat yang  indah alam maya sekelian..
untuk tidak melengahkan masa, dengan ini saya Mekna, mengucapkan......................................
selamat menyambut ramadhan almubarak kepada semua..!! ^_^
selamat mula berpuasa, mula bersahur, mula menziarah bazar2 ramadhan, mula memenuhi masjid2 untuk terawih,at least bulan ini lah kita berkunjung ke rumah Allah dapat pahal berganda-ganda pulak tu..free2 je pahala ni nak kumpul..jgn dikejar poin tesco aje ye dak.point akhirat time ni lah kita nak kumpul banyak2 dari biase. yela aku pun sedar umur ni makin ningkat makna nya makin hampir kita pada akhir umur.
yang penting please please please berbuka mohon jangan membazir makanan, aku pun nak latih diri jgn beli makanan buke ikut napsu napsi..bab ni mencabar betul ni.tahun lepas dah dpt kurangkan pembaziran sebab masak nasik kt rumah,tinggal beli lauk je kat luar.or selang seli aku masak lauk jugak dlm seminggu tu..okey lah so far selalu habis je waktu buka,tak pun forward untuk sahur pedehal kan.hehe.moga taun ni lebih berhasil.




p/s: buat erin,aku mau sgt upload pictures2 kite melepak, makan angin ala tourist tu,dan byk lagi..tapi aku nak susun luh so chill dulu beb.ko tatap gmbar bang idong dulu eh..huahahaha.xboleh aku tgk kau dah kumpul2 khazanah kita keluar kat sini.aku pun nak kuarkan jugak..hahhaa..


aku suke gambo ni.you look happy! dan kurus..err,or ilusi camera aku je neh?hihihi..





0 comments:

Post a Comment

Pages