Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

Thursday, June 9, 2011

aku xsuka nora elena.

asekomm..sini sat nak membebel ni...
aku xska nora elena bukan psal ape,tpi dia tu mcm
ntah hape2..zaman skola pakai tudung,pastu dah besa skirt2 bagai...cam tak kena je dengan dia yg giler2 condem seth xtentu pasal konon seth 'drink'. i mean kamon lah he just convert to Islam kan..so the way u advise should b supportive, not prejudice.

so u all xyah la teruje sgt nak jadi nora elena yerk...bukan nye best mana pun..
ni yang wat aku makin myampah dgn cter melayu ni lah..too unreal and way too fantaciosss..stupidly can be contagios among us...aku pun bodo pi layan cter tu sapa suruh...damnn aku pun kurg bijak sbentar!

eniway i still love seth tan...

k daa

1 comments:

Post a Comment

Pages