Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

Saturday, November 26, 2011

Determinate.. D... Determinate..


Come on, Nana Sakri!!

Walau tanpa aku disisi, aku masih tetap selalu jadi sahabat kau.. InsyaAllah.. Aku fikirkan yang kau tanpa aku di Batu Pahat, mungkin lebih bahagia.. Maklumlah, takde yang nak membebel kat kau, Nana.. Hak3..

Kehebatan aku dalam membebel tu, tak dapat lagi kutt nak disangkal.. Memang terbaik!! Elok-elok kau segar pun jadi ngantuk balik agaknya.. Hak3.. Maaflah, kawan..

Mungkin dari jauh, akan ada panggilan masuk buat kau.. Semata-mata nak kejutkan kau.. Semata-mata nak tanya projek sarjana muda kau.. Jarang-jarang, kadang-kadang aku tanya kau dah makan ke belum.. Sebab, macam pelik kalau kau tak makan.. Hak3.. Ok, jangan marah tau.. Aku gurau :P

Baiklah, sahabatku.. Jaga diri.. Rajin-rajinlah ke kelas.. Kuatkanlah semangat kau siapkan PSM tuuu.. Aku sentiasa doakan kau ye..

Love you always.. Muuuuuuacchhh!!

0 comments:

Post a Comment

Pages